Tvivler på lægen...

brevkassespørgsmål

Tvivler på lægen...

brevkassespørgsmål af
Anne
15 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Jeg var ved lægen for nyligt, da jeg har haft smerter i mit højre knæ i flere måneder. Det gør ondt når jeg laver idræt og når jeg går op og ned ad trapper, men ikke nok med, at det kun gør ondt når jeg laver fysisk aktivitet, bliver det ved med at gøre ondt i mange dage, mit knæ har også flere gange låst, hvor jeg har måtte stå og sparke det løst igen. Nå men, da jeg kom op til lægen, fortalte jeg kort, hvad mine symtomer er, og inden jeg er færdig med at forklare hvad som er galt, fortalte lægen mig, at det var osgood schlatter, og at det ville gå over med tiden. Men jeg er en googler, og jeg har en ret stor mistanke om, at det kunne være springerknæ og ikke osgood schlatter, men nu ved jeg ikke, om jeg skal bestille en ny tid ved lægen, eller om jeg bare skal vente?

Svar:

Kære Du

Først og fremmest tak for dit spørgsmål.

På baggrund af det du skriver, synes jeg at du skal fremlægge for din egen læge, de bekymringer du har. Man kan ikke på baggrund af dit spørgsmål vurdere præcis hvad du fejler, det kræver også en undersøgelse. Det vil derfor være fint at gå til din læge igen.

Jeg håber det var svar på dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

Vh

Kasper

Kaspers billede
Kasper har svaret på dette spørgsmål