tvangsspiser?!:/

brevkassespørgsmål

tvangsspiser?!:/

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej :). Jeg er en pige på 12 og er 166cm høj og vejer 58 kg. Før har jeg forsøgt at spise så lidt som muligt i forbindelse med en ferie. tabte mig 8 kg på 2 måneder(da vejede jeg 56) i forbindelse med en ferie. Men nu føler jeg bare at jeg mister alt kontrol! jeg overspiser totalt, og spiser selvom jeg er mæt, mest usunde ting men generalt bare mad.. Jeg kan bare ikke holde ud til at se på mig selv, og en gang var jeg lige ved at kaste op fordi jeg så mig selv før jeg skulle i bad i spejlet(jeg fremprovokerede det ikke). men jeg slugte det igen. Hvad kan jeg gøre for at tabe mig? min bror spiser usundt for han tager ikke på, så vi har altid usund morgenmad slik osv. fordi han spiser det! Han er 15. Og engang imellem kan jeg ik styre det og så æder jeg bare.. Hvad kan jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi jeg tror de bedre kan svare på dit spørgsmål. Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid..

Venlig hilsen Eva