Træls tissemand :(
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg har et problem så har stået på i et år.. Det er sådan at det vi var i Italien sidste år skete der noget mærkeligt. Min tissemand fik en mærkelig rød ende der ser helt mærkelig ud.. Men ikk nok med det så når jeg har tisset så kan jeg blive ved med at rive huden tilbage så den mærke ende kommer frem. Og så kommer der mer og mer tis ud jeg kan tøre af. Og så kan jeg så bukke mig spdan kuglerne blir presset op imod og så kan jeg så trække huden tilbage igen og der kommer mer tis ud.. Det er et problem for når jeg har tisset kommer jeg til at lugte af tis.. :( hvilket er mega træls! F.eks når jeg skal ud og tisse tar det måske op til 5-7 min. hvor det nomalt vil tage højst 1 minut!? Og det er sådan jeg skal planlægge hvornår jeg skal tisse og hvor meget jeg må drikke! Det er rigtig træls! håber virkelig i kan hjælpe! Jeg kan bare ikk få mig selv til at sige det til mine forældre! plizz hjælp..

Svar:
Hej med dig.l
Jeg har ikke en helt god forklaring på dit problem. Jeg kan godt forstå at det er rigtig træls, at det lige pludselig tager så lang tid at tisse, og at du skal tænke på, hvor meget du drikker, så du ikke tisser "for meget".
Jeg tænker at den røde ende din tissemand har/har haft, kan være pga at huden er eller har været irriteret, ligesom huden kan blive alle andre steder på kroppen.
Jeg synes, det allerbedste vil være, at du går til din læge, som kan kigge på din tissemand. Du skal selvfølgelig også fortælle ham/hende om, at det tager lang tid for dig at tisse.
Pøj pøj med det.
Hilsen
Kathrine