tak line for dit svar nu har jeg fået ro på :)

brevkassespørgsmål

tak line for dit svar nu har jeg fået ro på :)

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år

Hej Line, jeg har fået min menstruation i dag så jeg tror du har ret det var derfor jeg fik ondt i mine begge bryster. Men det gjorde bare SÅ ONDT men jeg viste ikke at hvis man har ømme og spændte bryster at det er et tegn for at menstruation ville komme. men nu ved jeg det. :) Ville osse lige sige at nej jeg tager ikke p-piller kender intet til det. Fordi jeg aldrig har taget dem føre. Mange tak igen for dit svar line :) Hilsen pige fra Århus.

Svar:

Hej igen,

Det er jeg rigtig glad for at høre. Så hænger det hele sammen og din krop opfører sig som alle vores andres :) Det er dejligt!

Hav en dejlig sommer.

Hilsen Line