Tak Lea
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Jeg ville bare sige tak Lea, mht til P-staven. Jeg har dog lige et ekstra spørgsmål til dig. Mht til menstruations dagbogen. Det ved jeg nu ikke om er godt for mit vedkommende. For jeg kan måske have min mens i lidt tid og ha en pause på to dage også kommer der måske plet blødning i et par timer også har jeg det ikke mere. Jeg ved ikke helt hvad der er bedst.

Svar:
Hej igen.
Det var godt du kunne bruge svaret.
Jeg synes stadig du skal lave en blødningsdagbog. Den er rigtig god at have hvis du igen skal til læge med problemet. Hvis du skal det, vil lægen nemlig helt sikkert spørge om du har lavet en, og hvis ikke, så sætte dig til at lave en, så du kan ligeså godt gøre det nu:-)
Bare skriv ned i "dagbogen", om det var en reel blødning, om det bare var en plet, eller om der slet ikke var noget. Det giver et rigtig godt overblik, som gør det meget nemmere at finde ud af hvad der er galt, hvis der altså er noget galt.
Jeg håber der går orden i din menstruation igen, så du ikke skal have de uregelmæssige blødninger.
Hilsen fra Lea