Spiseforstyrrelse mm..

brevkassespørgsmål

Spiseforstyrrelse mm..

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus. Har jeg en spiseforstyrrelse? Jeg spiser en halv bolle til morgenmad, og en halv rugbrød i skolen, som jeg får af min veniinde, mere spiser jeg ikke, ud over en smule aftensmad. Det er ikke fordi jeg syntes jeg er tyk, jeg er bare ikke sulten! Hvis jeg tager noget og spise, så får jeg kvalme. Jeg syntes det er underligt, men jeg er virkelig ikke mere sulten.. KH Mig:)

Svar:

Hej med dig.

Mange tak for dit spørgsmål.

Jeg kan desværre ikke give dig et præcist svar på, om du har en spiseforstyrrelse, men jeg synes, det ser ud som om, dit forhold til mad kan blive et problem for dig. Det er vigtigt at man spiser nok og varieret for at kroppen kan klare sig.

Jeg synes, du skal tage til din læge og fortælle det, som du har fortalt her. Så kan I sammen prøve at finde en løsning på dine spisevaner.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Christine