Snurren i underlivet.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg har i et stykke tid følt en snurre fornemmelse i underlivet... lidt den du får lige inden en orgasme.. det mærkelige er bare at jeg ikke laver noget dernede.. altså det er når jeg har tøj på og ligger i min seng og ser en film eller noget.. det er meget forvirrende og har ikke nogle ide om hvad det kan værre?

Svar:
Hej med dig!
Mange tak for dit spørgsmål! Jeg forstår, at du nogle gange får en snurrende fornemmelse i dit underliv, som om du er ved at få en orgasme, men bare i nogle helt andre situationer. Du er i en alder hvor der sker rigtig meget forskelligt med kroppen. Der er mange hormoner der raser rundt inde i kroppen, og selvom du måske ikke selv bemærker det, så begynder du at mærke din krop på en anden måde.
Jeg tror, at der er en af disse måder hvorpå du er blevet mere opmærksom på din krop. Helt naturligt, så tænker du måske mere over hvordan du har det i underlivet og er blevet mere opmærksom på det. Det kan også være, at du måske er blevet forelsket, og når du får en forelskelsesfølelse, så snurrer det lidt i underlivet.
Det er ikke en fornemmelse du skal være nervøs for, jeg synes bare du skal nyde den.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Mange hilsner
Marie