smerte i venstre arm...

brevkassespørgsmål

smerte i venstre arm...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

Jeg har et problem. Hvis jeg bliver trist gør mit hjerte ondt hos så mange andre, men det ger vildt ondt i min venstre arm samtidig? Det behøver ikke at være store ting jeg er trist over. Det kan sagtens bare være sådan noget som at min yndlings skuespiller blev sparket i skridtet af en hest for 8 år siden. Eller at jeg ikke kan finde min iPod... Nu gør det rigtig ondt når jeg strækker armen. Lidt ligesom når man har lavet vægttræning... Er det normalt??

Svar:

 Kære du

Det kan jeg godt forstå at du undrer dig over.

Jeg kan forsikre dig om, at der ikke er nogen sammenhæng mellem ens tanker og smerter i skulderen. Hvis ikke smerterne opstår på bestemte tidspunkter, men kun når du tænker på noget trist, så synes jeg ikke du skal være bekymret. Hvis smerterne kommer når du dyrker motion eller når du bare lave noget helt andet og ikke tænker på noget bestemt, så kan du altid smutte forbi lægen og så det tjekket. Men som udgangspunkt, synes jeg, du skal forsøge at glemme det, og se om det ikke går væk igen helt af sig selv.

Ha et godt forår.

Venlige hilsner fra Line