Skedesvamp?

brevkassespørgsmål

Skedesvamp?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Kære cyberhus, Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, hvordan ved man om man har skedesvamp? Hvordan kan man se det?

Svar:

Hej du,

Når man får skedesvamp så er det vigtigste kløen. Det klør rigtig meget. Derudover får man sådan et lidt klumpet hvidt udflåd. Udflåden lugter ikke. Klumperne gør at udflådet ligner hytteost. Hvis det lugter, så er det en bakterie istedet for en svamp.

Du kan behandle svamp med håndkøbs medicin fra apoteket. Det er enten en pille, man putter op i skeden som en tampon, eller creme. Ellers kan man blive behandlet med piller, som man skal  få fra lægen. Men du kan først prøve håndkøbs medicinen.

Håber det var de svar du havde brug for.

Venlige hilsner fra Line