Skæv pik
brevkassespørgsmål af
Tob
17 år
Jeg ville bare gerne spørge om der er nogle muligheder hvor man kan få sin pik lidt mere lige? Min pik er skæv og jeg tænker bare at det kommer til at gå ud over mit sexliv på et tidspunkt. Jeg er 17 år og jeg gider ikke fortæller mine forældre om det. Jeg onanere forholdsvis ret tit, og det er med højre hånd, kan det have noget som helst at gøre med årsagen til min pik den er skæv?
Hilsen Tob

Svar:
Hej Tob
Nej, der er ikke rigtig noget du kan gøre ved det, men det behøver du heldigvis heller ikke.
En skæv pik er fuldstændig almindelig, og halvdelen af alle mænd har en skæv pik. Højre, venstre, op eller ned. Alle retninger er lige normale, og ligeså almideligt som en helt lige pik. Den er ikke blevet skæv fordi du kun bruger den ene hånd, fordi du går i bestemt slags bukser, eller noget andet du selv har gjort. Sådan er den bare udviklet fordi din "dna-kode" er "skrevet" sådan.
Ganske få fyre kan have så skæv en pik at de skal have gjort noget ved det, men hvis du kan onanere uden problemer, vil du heller ikke opleve problemer med sex, så du kan være helt rolig.
Din pik er helt normal og lige som den skal være. Og når det bliver aktuelt skal den nok være klar til at give den gas sammen med en partner.
Mh. Niels-Christian