Sexsygdomme smitte?

brevkassespørgsmål

Sexsygdomme smitte?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Jeg har snakket med mine veninder om man jo skal bruge kondom ved sex for at beskytte sig mod kønssygdomme.

Vi tænkte så på kan man godt få en sexsygdom ved at man får oralsex af en dreng?

Jeg læste engang et sted, at man godt kan få en kønssygdom hvis køndorganerne er tæt på hinanden, gælder det så hvis man bare ligger nøgne ovenpå hinanden, uden at penis er inde i pigen?

Svar:

Hej med dig

Dit spørgsmål hører til i "Sex, lyst og erotik" brevkassen, men da den er lukket til på mandag, kan du desværre ikke få svar lige nu. Du er velkommen til at skrive i brevkassen når den åbner igen mandag d. 20.1. Du kan finde brevkassen HER.

Venlig hilsen Marianne- koordinator i Cyberhus