sex

brevkassespørgsmål

sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

hej jeg står nemlig her og har et problem med min kæreste. vi havde altså sex og lavede en 69 men da jeg skulle slikke hende i fissen blev jeg meget forbavset af al den lugt der kom fra hendes fisse. det stank nærmest som stikende sokker som havde ligget i en posse i fleere år. dessuden har hun en kilo hår dernede, ? er det normalt. vil det være ondt hvis jeg sagde til hende

Svar:

Hej Dreng.

Godt du spørger når du undrer dig....

Hvordan din kæreste dufter forneden, kan afhænge af hvor din kæreste er i hendes cyklus. Duften ændrer sig, fx kan duften være stærkere op til og lige efter blødningsperioden. Sygdomme som svamp giver også lugt. Og sidst, men ikke mindst, kommer der også til at lugte, hvis ikke man får vasket sig ordentlig eller det er lang tid siden man har været i bad.

Du kunne næste gang evt foreslå hende at i går i bad sammen inden og se om det ændre på tingene.

Med hensyn til krops behåringen, er det normalt at man har hår forneden, nogen barbere sig, og andre gør ikke. Jeg syntes der er står forskel på hvordan man siger tingene, men du kunne jo prøve at sige til hende, at du syntes det er rigtig frækt når piger barbere sig forneden og se hvad der sker ved det. Har hun lyst til at prøve det, gør hun det og har hun ikke, er det hendes krop og så er det bare sådan.

Venlig hilsen

Anette