Sæd afgang

brevkassespørgsmål

Sæd afgang

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Jeg er en dreng på 12 år som har det problem at der tit kommer sæd ud uden at jeg rent faktisk har gjort noget. Det klør ved enden af min penis og når jeg så trykker der kommer der sæd ud. Det er helt hvidt, men når jeg får orgasme og jeg kommer er sæden helt gennemsigtigt.Det er vildt irriterende siden at det sviner i underbukserne. Er der noget galt?

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have svar på dit spørgsmål, men dit spørgsmål hører til i "sex, lyst og erotik"- brevkassen og den brevkasse er lukket indtil på mandag d. 20.1. Du kan skrive til os igen der og få svar inden for 10 dage.

Venlig hilsen Marianne - koordinator i Cyberhus