Rifter efter onani...

brevkassespørgsmål

Rifter efter onani...

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Nogle gange er jeg meget liderlig, onanerer 3-4 gange på een dag.

Igår skete der så det, at selv om jeg havde VILDT meget lydt, var jeg ikke våd hele tiden.

Nu har jeg så fået en meget lille fissur på den ene kønslæbe. Og føler mig "hudløs" dernede.

Hvornår går det væk?

Det er lidt flovt at have så meget lyst, som om min krop ikke kan få udløsning nok.

Er jeg mon normal?

Svar:

Hej med dig

Både ved onani og sex, kan man være uheldig at få mindre rifter eller irriteret hud. Det er ganske almindeligt. Heldigvis er det som regel noget der forsvinder igen, ret hurtigt.

Giv det lidt ro, og så skulle det gerne forsvinde inden længe.

Hvis du mod forventning oplever at det bliver mere irriteret, at riften ikke vil hele, eller det bliver varmt og meget ømt, kan det være en god idé lige at smutte forbi din egen læge, for en sikkerheds skyld.

Hvis du ind imellem har svært ved at blive våd, kan det være en god idé at bruge en glidecreme, så du undgår den her slags skader. Det kan købes på apoteket.

Venlig hilsen
Anne

Annikas billede
Annika har svaret på dette spørgsmål