Røde pletter på penis

brevkassespørgsmål

Røde pletter på penis

brevkassespørgsmål af
Andreas
17 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Hej Cyberhus

Hej havde sex med min kæreste her forleden. Det varede længere tid end normalt. Da vi var færdige opdagede jeg røde pletter på min penis og det begyndte at klø. Jeg har stadig røde pletter efter 2 dage og det gør ondt når jeg er på toilettet. Jeg er bange for at have sex med min kæreste igen.

Kan i hjælpe mig med hvad det er og hvordan jeg behandler det?

Hilsen en trist dreng

Svar:

Kære Andreas

Jeg kan ikke fortælle sig hvad det er, men jeg synes klart du skal gå til læge for at få det tjekket. Det kan være du har fået en kønssygdom men det er svært at sige på beskrivelsen. Det er let at undersøge for, lægen er vant til det og behandlingen er piller hvis det er det du har fået.

God jul

Mvh Maria

Marias billede
Maria har svaret på dette spørgsmål