røde knobber

brevkassespørgsmål

røde knobber

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej jeg har et problem fordi jeg har nogen røde knopper på maven hvad er det, og hvad skal jeg gøre??

Svar:

Hej Dreng.

Hvor er det godt du er opmærksom på din krop og at du reagerer og stiller spørgsmål når noget ændre sig.

Jeg ved ikke hvad dine knopper er, da jeg ikke kan se dem, eller ved hvor langtid du har haft dem og om de klør, svier eller breder sig.

Det kan være alt fra varemeknopper,allergi, til eksem eller en hudinfektion eller måske noget andet. Derfor syntes jeg du skal sige det til din mor eller far, vise dem det og så se om det er nødvendigt at du kommer et smut til lægen. Det kan de meget bedre vurdere og så kan I også få svar på hvad det er.

Venlig hilsen

Anette