pstav

brevkassespørgsmål

pstav

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

jeg har en pstav hvis jeg gør det med en dreng når jeg er ældre hvad sker der så

Svar:

Hej med dig.

Mange tak for dit spørgsmål.

En p-stav skal skiftes hvert 3. år, med mindre du har fået andet at vide af din læge. P-staven beskytter dig mod at blive gravid, hvis du har sex med en dreng. Men den beskytter ikke mod kønssygdomme som fx klamydia, kønsvorter, herpes og andre ting. Derfor er det rigtig vigtigt, at I også bruger kondom. Det beskytter nemlig mod kønssygdomme.

Mange hilsner

Christine