Problemer med hjertet eller?

brevkassespørgsmål

Problemer med hjertet eller?

brevkassespørgsmål af
Nanna
18 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Hej Cyberhus

Jeg er en pige på 18.

Jeg oplevede her for et par uger siden, at det var som om mit hjerte havde svært ved at sætte farten ned igen, samtidig med det, så fik jeg ondt i skulderen og fik en lille smule kvalme, det var virkelig ubehageligt, der gik nok 3-4 minuter inden jeg følte at det gik væk igen. Det skal lige siges, at var under en volleyballtræning på gymnasiet.

Har du/i nogle bud på hvad det kan være? Burde jeg gå til lægen eller?

Hilsen Nanna

Svar:

Kære Nanna

Tak for dit spørgsmål. Det er rigtig svært at sige hvad den kan have været. Det var formentlig ingenting hvis du ellers er sund og rask. Hvis det er noget der kommer igen, eller der er nogen i din nærmeste familie der har problemer med hurtigt hjerterytme eller du bare er bekymret er det bedst at bestille en tid hos din egen læge som kan undersøge dig nærmere. Pas godt på dig selv.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål