Pletblødning

brevkassespørgsmål

Pletblødning

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

Hej jeg er gravid i uge 31 og har hertil morgen oplevet en mørkebrun plet på størrelse med en 50 øre i mine underbukser. Hvad kan det skyldes?

Svar:

Kære Du

Du skriver, at du har oplevet en mørkebrun plet i dine underbukser, og at du er gravid i uge 31.  Du skriver ikke, om du har oplevet dette før, eller om du mærker liv.

Det første jeg kommer til at tænke, er at det er helt normalt. Man kan normalt opleve mindre blødninger ifb. med graviditeten, og jeg tænker, at så længe du mærker liv dagligt, så skal du ikke være bekymret. Men for en god ordens skyld synes jeg, at du bør tage forbi og snakke med din læge. Så kan din læge jo også kontrollere, at barnet vokser som det skal.

Jeg håber det var svar på dit spørgsmål.

Vh

Kasper

Kaspers billede
Kasper har svaret på dette spørgsmål