Pik...ondt :(

brevkassespørgsmål

Pik...ondt :(

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

D.3 januar 2013 faldt jeg på ski.. Og rev en muskel over i lysken som går ned til højre knæ. Jeg røg på hospitaler og altmulig. Og til sidst fik jeg nogle krykker og noget smertestillende i form af piller. Det har så forhindret mig i at onanerer i nogle dage. Her forleden prøvede jeg så. men opdage at når min pik var stiv og jeg prøvede at skubbe den fremad ( ned mod benene) fik jeg ekstreme smerte har aldrig haft så ondt nogensinde. Jeg har før kunnet gøre det uden problemer. Senere samme nat da jeg skulle natpisse havde jeg lidt stiv pik og da jeg pegede den ned mod toilettet gjorde det igen megaaa ondt. Jeg har fundet ud af at det gør ondt nede omkring penis roden og nogle gange i starten af penishovedet. Jeg har aldrig prøvet noget lignende og jeg vil helst ikke til lægen da jeg føler det vil være lidt grænse overskridende har heller ikke lyst til at snakke med mine forælder om det da det ville Være rimlig akavet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre så please hjælp så hurtig Jeg kan godt tage til lægen hvis det vil være det bedste men vil helst undgå mine forælder ved noget om det. Og alle de gange jeg har været til lægen har jeg haft en forælder med. Så jeg vil gerne vide har det noget med mit skistyrt at gøre Er det en sygdom Kan jeg gøre noget ved det selv Kommer det til at gå væk ad sig selv??? ;(

Svar:

Hej med dig.

Det lyder rigtig ubehagligt, at du får så ondt. Jeg tror godt, du kan have ret i, at det hænger sammen med din skade.

Jeg vil tro, det er noget, der bliver bedre med tiden, så i første omgang synes jeg godt, du kan lade tiden gå lidt, og se, om det går over af sig selv. Hvis det fortsætter, er det vigtigt, at du går til din læge og snakker om det.

Jeg kan godt forstå, hvis du synes, det er noget pinligt noget, at snakke om, men det er jo fuldstændig normalt at onanere, og selvfølgelig skal man ikke have ondt, når man gør det. Derfor er det vigtigt, at du får snakket med dig læge, enten med eller uden dine forældre, og fortæller ham om dit problem.

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Christine