personlighedsforstyrrelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
hej brevkasse jeg er en pige på 19 der har fået diagnosen personlighedsforstyrrelse, hvilket vil sige at jeg blandt andet jo har enormt svært ved at styre og bearbejde mine føelser når de bliver for voldsomme. jeg har en kæreste gennem 9 mdr nu og jeg er meget jaloux da jeg ikke kan finde ud af at ignorer eller opføre mig normalt når den føelse af at være jaloux presser på , det har gjort at jeg har og er meget urimelig til tider . min kæreste har ingen venner hvilket ikke er sundt. ikke fordi han han har svært ved at skaffe nogen , han kan bare ikke lide nogen som helst som jeg præsentere ham for, af mine venner hvilket er svært for mig for han lukker ikke kun sig selv inde men også mig, da han siger at jeg må ikke gå i byen med pigerne og jeg må ikke være sammen med min bedste ven eller noget som helst som jeg altid har gjort . ja jeg er jaloux når han møder nye piger og bryder sig ikke om at han skal få deres numre og ditten og datten men jeg ville ønske han havde nogle venner så han kunne gå i byen med sine drenge fx , men det kan han bare ikke når han jo ikke har nogen venner , og derfor må jeg som sagt heller ikke ... hvad skal jeg gøre jeg har brug for at jeg kan gå ud med mine veninder eller bare besøge dem alene en gang imellem , jeg ved godt jeg måske selv har skabt dette problem men det er som sagt pga hvad jeg fejler for jeg har bestemt ikke lyst til at være sådan, .. men jeg kan ikke finde ud af om det er fair gjort af ham når jeg er nogenlunde på samme måde ( hvilket jeg virkelig ikke kan gøre for ) og skal til at starte i psyko terapi for at få hjælp . men kan bare ikke klare at jeg ikke kan eller må se mine venner /veninder fordi han ikke selv har nogen og fordi jeg desværre bliver så jaloux at han føler han skal give igen. hvad skal jeg gøre :( mvh den indelukkede

Svar:
Hej med dig...
Jeg har valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi jeg tror du vil få et bedre svar der.
Den her brevkasse "Subdhed og sygdom" handler mere om spørgsmpl til selve sygdom eller sundhedsmæssige spørgsmål og jeg synes dit spørgsmål handler mere om dit forhold til din kæreste og det er fint du fortæller om din diagnose, sfordi det kan måske hjælpe dem til at give et mere brugbart svar til.
Du kan finde deres svar der inden for maks 10 dage.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus