Penis hovedet
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg skriver til jer, da jeg på det sidste har oplevet at jeg får ond på penis hovedet, men det er kun i venstre side af penis hovedet. Nogle gange er det meget, meget lidt rødt. Men jeg er lidt bange for om det er en sygdom og, når det gøre ondt er det ligesom at det er en kniv det stikker. Men jeg har aldrig haft sex med nogen, men har prøvet at onanere. Håber i kan hjælpe og svare hurtigst muligt.

Svar:
Hej med dig.
Godt du skriver herind - du skal ikke gå og have ondt på den måde. Det lyder som nogle rigtigt ubehagelige smerter du har!
Jeg kan ikke umiddelbart sige, hvad dine smerter skyldes, når jeg ikke kan undersøge dig. Det kræver at du tager en tur op til lægen.
Sandsynligheden for at det er noget alvorligt der er galt, er meget lille, da du er ung og hvis du ikke er seksuelt aktiv, er der heller ingen sandsynlighed for, at du har en kønssygdom.
Du skal ikke være bekymret, men jeg synes det er vigtigt du tager til din læge, og jeg tror du kan få god hjælp af din læge, så skynd dig derop :-)
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Bedste hilsner fra Mette