Orm

brevkassespørgsmål

Orm

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 8 år 1 uge siden

Hejsa Cyberhus! Jeg er en pige på snart 13 år, som har et spørgsmål: På det seneste år har jeg nu haft orm 4 gange. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor! Jeg klipper mine negle helt ned i bund, alle mine pyntepuder og bamser ryger væk, vi vasker gulv støvsuger og tørre af hver dag, og jeg spiser eller drikker ikke på mit værelse. Vi er også i behandlong hver gang, men hvad kan jeg gøre? Hvorfor bliver det ved med at komme? Håber i kan hjælpe:-)

Svar:

Hej du

Ud fra dit spørgsmål er jeg ikke helt sikker hvilken slags orm, der bliver bliver ved med at komme tilbage hos dig - Men jeg tænker, at der er tale om en ret almindelig såkaldt "spoleorm", som jævnlig plager mange mennesker. Selvom man har taget behandlingen, så kan ormen have lagt ormeæg, som først klækkes senere og som derfor kan smitte på påny. Den eneste måde at bekæmpe på er behandling(som jeg kan høre, at i også får) og hyppig rengøring, som i også gør. I gør det rigtige og der kan ikke gøres så meget andet. Nogle gange tager det bare lang tid før man får bugt med det.

Håber svaret kan bruges. Mvh Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål