Onani/mens

brevkassespørgsmål

Onani/mens

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

heej iben. jeg fandt tidligt ud af at det var utrolig dejligt at røre ved sig selv. helt nede i børnehaven løb mig og drengene ud i skovene og sagde "hvis du viser mig din viser jeg dig min".

Så kom doktor legen hvor man skulle røre og kysse hinanden tjekke vejrtrækning, og jeg vil gerne indrømme at min "doktor" leg var lidt mere seksuel end de flestes.

men jeg elskede at få ting i røven, den følelse var ubeskrivelig.

så kom DEN FUCKING SKIDE MENS! hader det! fik ondt i maven og i skridtet. så gik smerten lidt over og så begyndte jeg at onanere. eller, jeg satte brusehanenhelt op foran fissen og jeg elskede den kilden.

Nogle gange tog jeg en eller to fingre op og fingerkneppede mig selv. ååårh de orgasmer jeg har fået. men nu er der begyndt at komme gennemsigtig vandagtig væske ud, hvad er det?? altså hvis jeg virkelig bruger en gulerod og "knepper" mig selv hårdt og hurtigt med den kommer der et form for pres, det er så dejligt og jeg vil ikke ha det til at forsvinde. men jeg vil gerne vide hvad det er??

Svar:

Hej pige 13 år

Det lyder som om du har en god kontakt til din krops signaler, hvilket er fint. Det er helt naturligt at onanere, og som du selv beskriver på forskellige måder.

Den væske, du har opdaget, når du onanerer, kan sagtens være som led i din orgasme. Nogle piger producerer mere væske end andre, og nogle piger får endda spontan vandladning(tisser) i forbindelse med orgasme. Presset du nævner lyder som den rytmiske muskelsammentrækning  der sker i bækkenbunden(underlivet) under orgasmen.

Hvis du er utryg ved hvad der sker,  eller hvis der også er pres eller siver væske når du ikke onanerer, vil jeg foreslå dig at gå til læge og få en snak og blive undersøgt.

Venlig hilsen Pia (vikar for Iben)

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål