mellem penis og forhud

brevkassespørgsmål

mellem penis og forhud

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej der

Når jeg trækker forhuden tilbage kommer der et tidspunk hvor jeg ikke kan mere. Det er fordi der er en form for rød streg som går fra undersiden af min forhud indtil starten af urin røret. Stregen får dem til at hænge sammen. Jeg ved ikke hvad det er eller om det er normalt. Ved bare heg har det.

Tak

Svar:

Hej med dig.

Jeg skal hjælpe dig så godt jeg kan.

Den røde streg du har har alle mænd. Det er en slags bindevævsbånd der forbinder forhuden og penishovedet. Den er som regel svagt aftegnet oppe på selve penishovedet ved urinrøret, men bliver kraftigere ned mod penisskaftet/under forhuden. Så længe du kan trække forhuden helt tilbage og der ikke er folder, så har den også den rigtige form og det hele, så det skal du ikke være bekymret for.

Det er altså bare en bindevævsstreng som alle mænd har og den har til formål at holde forhuden på plads.

Jeg håber du kan bruges mit svar.

Hilsen Lea

Leas billede
Lea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål