Mærkelige ting nede syd på
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej cyberhus
her for nogen måneder siden opdagede jeg nogen tunnel lignende ting nede syd på. Jeg tænkte at det nok gik væk efter nogen uger. men kun den første tunnel lignene ting er gået Væk og imens er der dukket 2 nye op og jeg ved ikke hvad det er.
som sagt ligner det en tunnel som om noget har boret sig igennem imens jeg har sovet og er blevet lidt nervøs.
håber at det giver mening og at i kan hjælpe mig.

Svar:
Hej Anonym
Jeg vil meget gerne sende dit spørgsmål videre til én af vores læger, men ud fra din beskrivelse af dit problem kan jeg se at det vil være meget svært for lægerne at give et særlig godt svar.
Jeg håber derfor du vil skrive igen og give lidt flere oplysninger.
Du skriver at du har opdaget noget "nede syd på" Du bliver nødt til at være lidt mere præcis om hvor det er. Er det fødderne, maven, pikken?
Du skriver at du har fundet en "tunnel". Er det et hul? Klør det? Gør de ondt? Kommer der noget ud af "tunnelen" (blod, klar væske, betændelse)
Jo mere præcis du kan være jo bedre svar kan lægerne give dig.
Jeg håber du skriver igen.
Venlig hilsen
Niels-Christian