Mærkelig dernede.

brevkassespørgsmål

Mærkelig dernede.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus, Jeg har lagt mærke til at min ene skamlæbe (tror jeg det hedder) er meget større end den anden. den hænger ligesom ude, den er næsten ligesom en 'flab'. Jeg ved godt jeg er ung så vil jeg komme til og se mere normal ud dernede, er det noget drenge tænder totalt af på?? syntes selv det ser mega klamt ud.. tak på forhånd! :)

Svar:

Hejsa!

Da jeg læste dit spørgsmål, var jeg slet ikke i tvivl om hvad jeg ville skrive til dig! Vi kvinder er nemlig (heldigvis!) skabt forskelligt hver og en, og jeg vil vove at påstå, at ingen af os ser ens ud "dernede".

Det er helt normalt at der kan være forskel på skamlæberne, både mht. farve, størrelse osv. Jeg vil foreslå dig at tjekke en side ud på nettet som hedder kvindekenddinkrop.dk og finde der hvor der står "kussomaten". De har lavet et rigtig fedt projekt, hvor en masse kvinder frivilligt fotograferede deres underliv - netop for at vise hvor stor variation der er! Du kan se alle billederne på hjemmesiden. Og så er jeg sikker på, du bagefter ikke vil være i tvivl om at du er helt normal og smuk lige præcis sådan som du er:) Og jeg kan også forsikre dig, at drenge slet ikke vil synes at det er underligt hvis den ene skamlæbe er lidt større end den anden, det er slet ikke noget de vil tænke over.

Håber du fik lidt nytte af mit svar:)

Mange hilsener Helene