Lugt

brevkassespørgsmål

Lugt

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 9 år 1 måned siden

Hej

har lige læst et svar i gav en anden pige ang. Lugt fra skeden. Jeg har lidt det samme problem. Ved det ikke er svamp da jeg har prøvet at have det :-( det klør ikke, men må gå med trusseindlæg hver dag for ellers kommer mine bukser til at lugte. Sover tilgænglig nøgen om natten så der Kan komme luft derned. Tror ikke konsistensen har ændret sig. Vasker ikke fissen med sæbe da jeg har hørt det kan ødelægge pH balancen dernede. Har haft ubeskyttet sex en gang, men han sagde han ikke fejlede noget og at han var helt sikker. gider slet ikke til lægen, da det var ham jeg havde sex med. Han burde vel om nogen være sikker på han ikke har en kønssygdom, så derfor kan jeg ikke have en. det der generer mig er den klamme lugt og at det er dyrt at købe trusseindlæg. Kan det hænge sammen med at jeg psykisk ikke har det godt for tiden?

kh

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå at det er et irriterende problem, især når du gør forskellige ting for at få det til at gå væk. Psyken kan sagtens have en indflydelse på hvordan kroppen har det og reagerer. Men jeg tror dog ikke at der er sammenhæng mellem at have det svært og have lugt fra skeden. Det handler om noget andet og det andet skal du snakke med en læge om.

Jeg vil derfor anbefale dig at gå til en læge og fortælle om problemet. Men da du kender din egen læge personligt ville det være en rigtig god ide at finde en ny læge. Det har alle ret til at gøre enten ved at ringe til en anden læge eller ved at gå ind på borger.dk og vælge en ny. Lægen vil måske stille nogle spørgsmål til dig og vil højst sandsynligt lave en gynækologisk undersøgelse, for at se hvad problemet skyldes. Læger er vant til at lave den slags undersøgelser dagligt og er gode til at være forsigtige.

Jeg håber det kan give dig svar på hvad lugten skyldes, for det er bestemt ikke rart at gå rundt med.

Venlig hilsen Marianne