Kys

brevkassespørgsmål

Kys

brevkassespørgsmål af
Sofia
14 år

Hej. Jeg har er lille problem.. eller nok mere et spørgsmål.. men det for her forleden var jeg ude med en fyr og det endte op i vi begyndte at kysse/snave. også efter noget tid gik keg så lige på toilet og lighed enig i spejlet også så jeg at jeg havde sådsn noget Hvidt hud agtigt på læVerne.. jeg ved ik helt hvordan jeg skal forklare det.. men sådsn i siderne, jeg kunne bare lige kradse det væk, men det ikke særlig charmerende at se på at der bare er det der hvide på ens læner, men spørgsmålet er hvorfor er det der og hvad er det? Og kan man undgå det.. for det irriterede mig helt vildt, at han havde set det uden jeg vidste det var der. Håber i forstår hvad jeg mener

Svar:

Hej Sofia.

Det er helt almindeligt at få lidt fråde om munden når man kysser. Det er i virkeligheden bare spyt der skummer og tører ind, og det sidder typisk i mundvigen.  Det er helt ufarligt, men kan selvfølgelig godt være irriterende.

Der er ikke rigtig noget der kan forhindre det i at opstå - det handler om hvordan og hvor længe man kysser.

Håber du kan bruge mit svar

vh Simon

Simons billede
Simon har svaret på dette spørgsmål