Komme af med???

brevkassespørgsmål

Komme af med???

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej cyberhus Kan man komme af med diabetis 1 eller 2? Eller er det noget man har hele livet? Hvad er chancen for at man dør af det? Hvor mange på 12 år har det ca. ? Er der et chat sted hvor man ka chattet med andre børn og unge der har sukkersyge? Hvad sker der hvis man glemmer at tage sin insulin ? SKAL man have insulin? Kan man ikke bare spise sundt og så går det væk? Må man så ikk spise slik hvis man har det? Hvad er sukkersyge præcist? Hvorfor for man sukkersyge? Er det arvet? Skal man have en sprøjte? Kan man spise piller istedet? Med venlig hilsen Pigen med måske diabetis :((((((

Svar:

Hej med dig

Jeg tror du også har skrevet det andet spørgsmål der hedder "blodprøver", så jeg har svaret samlet på det der. Her er linket

Venlig hilsen

Christine