Klumper i menstruation...

brevkassespørgsmål

Klumper i menstruation...

brevkassespørgsmål af
Sdancer
15 år
Oprettet 7 år 4 måneder siden

Hej brevkassen!

Jeg er en pige på 15 år og jeg har taget p-piller i snart 4 måneder nu. Jeg ved godt det er normalt alt have små mørkerøde klumper i sin menstruation, men min seneste menstruation var nærmest en stor klump. Det lignede mest af alt en hinde af en slags og jeg blev meget forskrækket da jeg så det. Klumpen var ikke helt rød, men også hvid enkelte steder, nærmest elastisk og sad på siden af min tampon. HVAD ER DET!?

Hilsen en anonym bruger

Svar:

Hej du

Det lyder som om at hele slimhinden simpelthen er blevet afstødt i én samlet klump - istedet for i flere små klumper. Det er ikke farligt.

håber svaret kan bruges. Venlig hilsen Jens-Christian

Jens-Christians billede
Jens Christian har svaret på dette spørgsmål