Kløft i hagen

brevkassespørgsmål

Kløft i hagen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej.

Jeg har en kløft i hagen og er meget ked at den. Jeg har hørt man kan tage til lægen tror jeg nok og få sprøjted noget ind i hagen, som skulle fjerne kløften i hagen. Nu er mit spørgsmål så om jeg er gammel nok til det, hvad det koster og hvor længe det holder.

Hilsen pigen som er ked af sin kløft i hagen og vil gøre alt for at få den væk :'(

Svar:

Hej med dig,

Mange tak for dit spørgsmål. At sprøjte noget ind i hagen for at fjerne en kløft, hører under kosmetisk behandling, og kosmetiske behandlinger må ikke gives til personer under 18 år. Jeg synes, det lyder hårdt for dig, at du er så ked af din kløft i hagen og vil gøre alt for at få den væk. Jeg tænkte på, om du har lyst til at tale med nogen om dine tanker om det? Du er til enhver tid meget velkommen til at skrive ind til chatten her på Cyberhus. Her kan man chatte anonymt med voksne, som gerne vil lytte til de tanker, du har. Du kan også overveje at fortælle din forældre om dine tanker omkring dit udseende, så du ikke skal gå alene rundt med det.

Jeg håber, du kan bruge mit svar. Godt nytår!

Mange hilsner

Christine