Kløen i nakke og bagdelen?

brevkassespørgsmål

Kløen i nakke og bagdelen?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej cyberhus, jeg har i snart to uger gået rundt med en frygtelig kløen bagi og i nakken, så stor en kløe i nakken at der er kommet sår, og det føles bogstaveligt talt som om jeg skider søm når jeg er på toilettet. Hvad kan dette være? har ikke fundet resultater på nettet, og ærligt talt, at gå til lægene med så voldsom kløen i røven at jeg har et sår bagi, er altså ikke det fedeste..

Svar:

Hej med dig

2 uger med kløe, det lyder bestemt ikke rart! Der kan være rigtig mange årsager til at det kan klø på huden. Jeg synes, du skal omkring din læge, så han/hun kan kigge på dig. Jeg tænker jo bestemt ikke, at du fejler noget farligt. Ved at kigge på dig, er det nemmere for lægen at give dig den behandling, som du har brug for for at blive fri for det kløen. Selv om du selvfølgelig ikke synes det er vildt sjov, så skal du vide at lægen er vant til at se på alle steder af kroppen.

Held og lykke med det.

Kathrine