Kan onani forsinke menstruation ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej Cyberhus :-) Jeg onanere tit om aftnen når jeg er gået i seng men jeg har ikke haft min mens i ca. 2 mdr er det fordi at jeg onanere? Eller er det være fordi at jeg har det dårligt psykisk ? Knus den bekymrede :-)

Svar:
Kære Bekymrede Det er faktisk helt normalt at ens menstruation kan være ret ustabil de første år man har den. Nu skriver du ikke noget om, hvornår du fik menstruation første gang, men det kan godt tage et par år, før menstruationen bliver regelmæssig. Det er helt normalt, at det er der en periode, er væk nogle måneder og så kommer igen. Din menstruation udebliver ikke, fordi du onanerer. Men den kan godt udeblive, hvis du har det dårligt psykisk. Hvis du har det svært og har lyst til at chatte anonymt med en vokse her i Cyberhus, så prøv at kig forbi chatten her. Kan du have det godt Venlig hilsen Marie Louise