Kan Milier komme og gå i løbet af nogle dage?

brevkassespørgsmål

Kan Milier komme og gå i løbet af nogle dage?

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej Brevkasse. Jeg får sådan nogle mærkelige prikekr under mit ene øje. Det ses starter med at være rød og hævet og efter nogle dage bliver det nogle små hvide/gule knopper det ligner milier, men det kommer og går hele tiden. Det kan være væk i en uge også kommer det igen, som røde knopper der bliver til sådan nogle små hvide/gule knopper. det kløer ikke. Kan det være milier eller kan en allergi overfor hude ses sådan?.

Svar:

Hej med dig.

Det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg kan ikke umiddelbart svare dig på, hvad det er. Hvis det er noget, der generer dig, hvis det bliver meget rødt og hævet, eller hvis det generer for dit syn, synes jeg, du skal tage til lægen med det, så din læge kan se hvordan det ser ud.

Hav en god dag!

Mange hilsner

Christine