Kan ikke tænke klart

brevkassespørgsmål

Kan ikke tænke klart

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej læger. Når jeg skal i seng, kan jeg godt lide at lave mine egne historier inde i mit hoved. Men hvis jeg f.eks. tænker, at der er en dør der skal åbnes, KAN jeg ikke åbne døren. Det er lige som om, at min hjerne "stritter imod" i, at den dør skal åbnes. Eller hvis jeg f.eks. skal gå normalt på et fortov - så siger min hjerne f.eks. at jeg hopper på fortovet. Det er hammer irriterende. Ved I hvorfor? Jonas.

Svar:

Hej Jonas

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen der hedder "Når det gør ondt inderst inde".. Ikke fordi der er noget som nødvendigvis gør ondt, men fordi de ved lidt mere omkring det her med tanker der driller og hvad du kan gøre ved det.

Du kan finde deres spørgsmål der inden for den næste uge.

Mvh. Susanne