Kønssygdom eller Ej

brevkassespørgsmål

Kønssygdom eller Ej

brevkassespørgsmål af
Annonym
16 år

Hej, jeg har ikke haft sex eller nogle sexuelle oplevelser endnu, men har gennem det sidste halve års tid fået nogle hvide knupper på pikken og testiklerne, jeg har fået to store knopper på størelse med et knappenåls hoved på ydersiden af punge, de fleste andre er små men der er mange, jeg har også virkelig mange knopper på kanten af pikhovedet, indersiden af forhuden. Hvad er det, skal jeg ringe til lægen og bestille en tid? Hvis i ved hvad det er, hvordan får jeg det til at gå væk? ER DESPERAT

Svar:

Hej,

Det er rigtig fint, at du er opmærksom og reagerer på hvad du finder. Det lyder meget fredeligt, og ikke noget du behøver at gå og være nernøs for. Det kan være en fredelig hudlidelse, som du kan få noget behandling for. Du skal bestille en tid hos din læge, som kan vurdere udseendet af knopperne, og evt opstarte behandling.

Mvh

Niclas

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål