Jeg er så forvirret over alt..

brevkassespørgsmål

Jeg er så forvirret over alt..

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej jeg er en pige på 14 år som er rigtig forvirret. Jeg er forvirret over alt det eneste jeg har lyst til er at løbe hjemme fra og bare blive kørt ned af en bil, jeg syntes at livet er alt for hårdt og jeg kan slet ikke klare mere. Jeg lider af Ocd. jeg bliver mobbet, har skåret i mig selv men det jeg ville snakke med jer om var fordi at jeg har et problem med mad. Jeg vil gerne have en spiseforstyrelse da jeg godt vil blive tynd uden at dyrke motion altså sulte mig selv, men jeg ved godt at det lyder rigtig mærkeligt for jer. For et år siden troede min lærer at jeg havde en spiseforstyrelse og kontaktede mine forældre sidste år sultede jeg også mig selv så meget at jeg begyndte at besvime jeg er bare kommet ud på et meget dumt sidespor, jeg græder mig selv i søvne hver aften næsten og jeg er rigtig rigtig ked af det. Jeg er blevet mobbet så meget det er helt vildt og jeg har haft verdens laveste selvværd. Jeg går til psykolog men det er kun omkring mine tvangstanker, men jeg har brug for mere hjælp. Jeg har prøvet at fortælle mine forældre at jeg godt vil snakke med dem, men de siger bare at det hele går over osv. Og jeg kan ikke rigtig selv kontakte nogen? Jeg er så ked af det, og jeg har bare så meget lydt til at sulte mig selv fordi at jeg bliver så glad hver gang jeg har gjort det, men er det sundt? Undskyld hvis jeg har skrevet til den forkerte brevkasse, men hvis jeg har det vil i så ikke lige fortælle mig det så jeg kan sende brevet til en anden. Forresten jeg er 176cm høj og vejer 52-53kg hvilket er for meget. Ikke sig alt det her videre til nogen, jeg vil helst være så anonym så muligt Mvh. (navn slettet af moderator)

Svar:

Kære du

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen 'når det gør ondt inderst inde' da jeg tror de vil kunne svare rigtig godt på dit spørgsmål.

De bedste hilsner

Camilla - koordinator i rådgivningen.