jeg er bange

brevkassespørgsmål

jeg er bange

brevkassespørgsmål af
marie
22 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Jeg bløder mellem mine menstruationer. Og jeg har sådan en underligt fornemmelse i ryggen og underlivet. Min læge vil ikke se på det og nægter at henvise til en gynækolog. Jeg føler det er forværret siden jul faktisk. Og jeg er bange. Jeg har også smerter ved sex. Jeg kan ikke finde en god læge her hvor jeg bor ( dem der er ledige er der alle klaget over). men min læge har snart ferie. Skal jeg få en akut tid hos den venlige vikar?

Svar:

Kære Du

Først og fremmest tak for dit spørgsmål.

Jeg kan godt forstå dine bekymringer, men oftest er de gener du nævner helt ufarlige. Men jeg synes du skal undersøges af en læge og hvis du har vedvarende problemer som lægen ikke kan give en årsag på, kunne man tænke at du skulle henvises til en gynækolog. Hvis du ikke er tilfreds med din egen læge, kan du jo frit vælge om, alternativt forsøge vikaren.

 Jeg håber det var svar på dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

Vh

Kasper

Kaspers billede
Kasper har svaret på dette spørgsmål