Inkontinens

brevkassespørgsmål

Inkontinens

brevkassespørgsmål af
Helle
29 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

Hej Jeg er en kvinde på 38 år, som de seneste 3 måneder oplever at jeg åbenbart går og små tisser i bukserne, jeg mærker det ikke selv men hver gang når jeg kommer på toilettet opdager jeg at mine underbukser er lidt våde og det lugter træls, også selv om jeg lige har været i bad, så syntes jeg lige bagefter stadig at jeg lugter fra underlivet!

Det er virkelig generende og føler alle syntes at jeg lugter grimt, hvilket jeg osse selv syntes!

Jeg vasker mig altid forneden med Intimsæbe fra apoteket! Og går i bad hver dag! Skifter trusser flere gange om dagen!

Jeg har født 3 børn!

hvad skal og kan der gøres?

mvh

Den bekymrende Kvinde

Svar:

Hej Helle

Cyberhus er et rådgivningstilbud til børn og unge mellem 9-23 år.

Vi modtager mange spørgsmål, og for at sikre at vi kan give alle børn og unge i vores målgruppe svar, bliver vi nødt til at sortere spørgsmål fra andre fra.

Vi henviser istedet til egen læge.

Venlig hilsen
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål