Informationsmangel!!

brevkassespørgsmål

Informationsmangel!!

brevkassespørgsmål af
Mads
16 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Hej.

Jeg kan ikke få "adgang" til den information jeg skal bruge. Der er "lukket". Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Det er vildt frustrerende ikke at kunne få den information man har brug for.

Det er svært at give dig et godt råd til hvad du kan gøre uden at vide lidt mere om, hvilken information du søger og hvor og hvordan det er der er "lukket".

Jeg håber derfor du vil skrive et nyt spørgsmål med lidt flere informationer, så vi måske kan give dig et lidt mere konkret råd.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål