Hvad sker der..?

brevkassespørgsmål

Hvad sker der..?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 8 år 3 måneder siden

Hey... Det er første gang jeg skriver til sådan en brevkasse her, men jeg har squ brug for et råd til hvad jeg gør, eller hvad der måske er galt.
Jeg står og frygter at have fået en kønssygdom efter en tur i byen, men er ikke sikker.
Det som sker er, at jeg har død hud under penis hovedet, og det svier meget lige over urinrøret, samtidig har jeg nogle "rifter", eller en slags flænger på penis hovedet

Jeg har fundet mig en fantastisk kæreste nu, og jeg lagde først mærke til disse ting efter at vi havde haft sex et par gange på en dag. Kan det være grunden også? evt. for meget sex...?

Svar:

Hejsa

Mange tak for dit spørgsmål. Det lyder rigtigt ubehageligt og det kan godt være, at du allerede har nået at gøre noget, men ellers håber jeg du kan bruge mit svar.

Med beskrivelsen med "død hud" under penishovedet, små rifter kunne jeg godt mistænke en svampeinfektion. En relativt uskyldig infektion, som kan behandles med en creme. Det er formenteligt rifterne, der gør, at det svier.

For at blive klogere og komme af med det, skal du omkring din læge.'

Denne vil lige formenteligt sørge for, der også bliver undersøgt for chlamydia, gonorre og hvis der er små blærerer herpes. Alle tingene kan man godt gå med i en periode uden af opdage det. Så får du en recept og kan hente medicinen på apoteket. Når du ved, hvad det er, så husk at få din kæreste til også at gå til lægen, hun kan jo enten være blevet smittet eller være den, der havde det fra starten. Så undgår I forhåbentligt, at det kommer igen.

Og det skulle helst ikke være for meget sex, der giver den slags problemer.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Med venlig hilsen

Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål