hvad er det! o:
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg er en pige på 13 år, det fordi jeg har tit sådan noget nede i min skede der ligner nullermænd?? er der noget galt eller er det bare noget fra mine underbukser! :(

Svar:
Hej du!
Hvor er det godt at du spørger! Jeg kan godt forstaa du gerne vil finde ud af hvad det er for nogle "nullermænd" du finder dernede.
Hos alle kvinder kommer der lidt slim fra skeden af, også hos dig. Nogle gange kan det godt komme til at se ud som nullermænd, når det tørrer.
Men så længe det ikke klør eller sviger ved skeden, og det ikke er rødt, så er det du oplever helt normalt. Hvis det skulle klø eller svige, så kan det være du skal fortælle det til din mor eller en anden du snakker godt med.
Venlig Hilsen
Iben