hm tyk eller?
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej længe har jeg gået og følt mig tyk og ville lige høre min yndlings brevkasse ad. Jeg er en pige på 18 år. Jeg er 162 cm og vejer alt i mellem 48-50 kg. Hilsen mig-.

Svar:
Kære du,
Jeg vil bare starte med at sige, at du er bestemt ikke tyk. Med den højde og den vægt er du faktisk alt andet end tyk. Faktisk er du undervægtig.
Det er vigtigt at du ikke taber dig mere nu. Hvis du ikke tager på, så vil din krop mangle byggesten og dit immunforsvar blive dårligere. Så kan man blive mere syg og det er jeg sikker på at du ikke ønsker.
Faktisk skal man også bruge sit fedtvæv til at lave kvindelige hormoner og derfor er fedtet også vigtigt for din kvindelige udvikling og for din menstruation.
Så der er mange gode grunde til at tage nogle kilo på. Og jeg er sikker på at du fortsat vil være en slank og køn pige ;-)
Venlige hilsner fra Line