HJÆLP

brevkassespørgsmål

HJÆLP

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej vi laver en prjekt opgave og vil gerne have at i svarer på dette spørgsmål; hvorfor er anoreksi og bulimi et stigende problem i det danske samfund ? :D:

Svar:

Hej med jer..

Det er et spændende emne i har valgt at skrive om og et godt spørgsmål. Vi kan ikke svare på det herinde i brevkassen, men jeg synes i skal prøve at ringe herind til Cyberhus på 86 370400, så er der nogle voksne der gerne vil hjælpe jer med at svare.

I kan også skrive til cyberhus mail: go@cyberhus.dk, så vil der også være nogle voksne der kan hjælpe jer..

Venlig hilsen

Iben