Hår mellem benene

brevkassespørgsmål

Hår mellem benene

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 11 år 4 dage siden

Hej Cyberhus. Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år. Jeg har lige fundet ud af at jeg har hår imellem benene, det et ikke ved penis eller på røven, men nærmere i mellem røvhullet og pungen. Er det normalt? Tak på forhåbd hilsen Christian

Svar:

Hej Christian,

Det du beskriver med hår mellem benene er helt normalt. Der er stort variation på hvor meget hår vi har. Men hår mellem pung og anus er helt normalt. Nogle fjerner det, men det er en naturlig del af kønsbehåringen - lidt kraftigere hos mænd end hos kvinder.

Håber du kunne bruge svaret.

Varme hilsner
Gry