Gravid af spermfinger?

brevkassespørgsmål

Gravid af spermfinger?

brevkassespørgsmål af
Stella
16 år

Hej!:)

jeg står i den situation at jeg er bange for at jeg måske kan være gravid. Jeg var sammen med en rigtig sød fyr, på den måde at han gav mig finger. Han rørte også lidt ved sig selv, og jeg gav ham også et handjob. Ved ikke om ham måske havde noget sperm på sine fingere, og måske derefter har givet mig finger. vi stod rigtig tæt, og er bange for at hans pik måske lige har rørt min fisse (den var ikke oppe eller noget, men kun lige en berøring på den øvre del af fissen). Jeg er på det tidspunkt i min cyclus at jeg har en meget høj gravilitetschance, hvilket igen får mig til at tænke på om det er muligt at jeg kan være gravid...

Håber i kan hjælpe mig!

Mvh en meget nervøs pige

Svar:

Hej meget nervøse pige

For at blive gravid, skal man have sex med penetration - at han er oppe i dig. Hvis du er i det mindste tvivl nu/ og eller i fremtiden i lignende episoder, så kan du altid gå på apoteket og købe en fortrydelsespille, men også altid tage en graviditetstest. Test kan købes på apoteket og i dagligvarebutikker.

Husk, at det allerbedste er, at I altid bruger kondom, når I har sex. Kondom beskytter mod graviditet og kønssygdomme.

Venlige hilsener

Lærke

LærkeTAs billede
Lærke har svaret på dette spørgsmål