Gråd og hovedpine
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Iben eller Pia Jeg græder hver dag og når jeg har grat så får jeg rigtig meget hovedpine. Er det normalt? Hvorfor får man det? Hilsen Stine Stankelben

Svar:
Hej Stine
Det er helt normalt at få hovedpine efter man har grædt i lang tid på grund af muskelspændinger. Det er ligeledes helt ufarligt og burde gå væk af sig selv!
Men jeg synes det ville være en god ide for dig at tale med nogen om, hvorfor du græder så meget for tiden...måske en god veninde eller en af dine forældre. Du kan også logge på chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte med en voksen mandag til torsdag kl. 15-19.00
Hilsen Pia