Forhud problemer
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus..
Jeg er i tvivl, omkring min forhud. Normalt kan jeg trække min forhud så langt tilbage som jeg vil.
Men når den er "stiv" kan jeg ikke... Kommer det med tiden eller skal jeg til læge?

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan forstå at du har problemer med at få forhuden tilbage når du har erektion (altså når den er "stiv").
Som du så rigtigt skriver, så bliver sådan noget som regel bedre med tiden og rigtig mange har det når de er børn og hos langt de fleste går det væk af sig selv. Når det nu ikke er gået helt væk hos dig endnu, så synes jeg at du skal gå til din læge. Oftest vil man i første omgang give dig noget creme som du skal smøre én gang om dagen i 4-8 uger. Jeg vil tro at det er nok i dit tilfælde og er det ikke det, kan man hjælpe dig med en ganske lille operation.
Jeg håber at du kan bruge mit svar.
Med venlig hilsen
Morten