Fisse

brevkassespørgsmål

Fisse

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 11 år 2 uger siden

Hej cyberhus. Kan man komme fysisk til skade hvis man tvinger en dildo op i fissen uden smørrelse, altså uden glidecreme eller fissesaft, da man ikke er tændt? Kan man komme fysisk til skade hvis man stikker dildoen så langt op i fissen man kan? det føles som om den rammer helt op ved røvhullet. Det gør ondt. Efter brug skal dildoen vaskes med vand og sæbe, eller bare vand? Kan man komme til skade hvis man niver sig selv i de hudflapper der stikker ud fra fissen? Er det farligt at slå sig i hovedet med knoerne eller slå sit hovede ind i væggen?

Svar:

Hej med dig..

Jeg hedder Erroll og er koordinator her i Cyberhus. Jge har valgt at gå ind og svare på dit spørgsmål, fordi jeg er meget bekymret for dig og fordi jeg er ret sikker på, at du vil skade dig selv, fordi der er noget andet der er svært for dig.

Vi kan ikke rådgive dig i, hvordan du skader dig selv lidt og derfor synes jeg det er vigtigt, at du ikke tvinger noget op i den skede eller på anden måde prøver at skade dig dernede. I stedet for skal du have fat i professionel hjælp, så det der er svært for dig, kan blive nemmere, så du ikke behøver at skade dig selv mere.

Du er 18 år og derfor synes jeg du skal få taget fat i din læge og bede din læge om en henvisning til en psykolog med det samme. Det er vigtigt at du får snakket med en professionel, som kan hjælpe dig med at reagerer på en anden måde, end at skade dig selv. En voksen som kan snakke med dig om de ting som fylder så meget inden i.

En professionel er mit første forslag, fordi jeg fornemmer at det er rigtig svært for dig lige. Men hvis lægen er for stort et skridt for dig lige nu, så synes jeg du skal få snakket med LMS - Landsforeningen mod spiseforstyrrelse og selvskadende adfærd. Her sidder der voksne rådgivere, som enten selv har prøvet at selvskade eller også ved en masse om hvordan man får det bedre.

De har forskellige muligheder.. fx. cht, telefon og muligheden for at møde andre unge og sammen blive stærkere.

Du er ogspå altid velkommen chatten her i Cyberhus, hvor du anonymt kan chatte med en voksen. åske kunne det også være en mulighed som du er tryg ved.

Jeg håber du tager kontakt til en af de voksne jeg har foreslået, fordi du fortjener at få det bedre.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus